December 4, 2013

M-am îndrăgostit de toamnă





Miroase a mânt umed, a iarbă şi-a cărţi.
Mai e cald afară şi în sufletul meu. La cea mai mică adiere de vânt culorile se prind în paşi de dans, dezgolind copacii obosiţi de şirul evenimentelor derulate în faţa lor de-a lungul timpului. Uneori doar ploaia le mai încalcă rânduiala şi atunci e atât de linişte încât mi se pare că am rămas doar noi pe pământ – eu şi ploaia.
Ador să ascult lacrimile căzute din cer, sfărâmându-se pe umbrela mea şi respir cu nesaţ mirosul lor, cel care întregeşte farmecul toamnelor.
Zâmbesc involuntar păşind pe asfaltul ud, pe care se văd pictate chipuri de oameni, umbrele clădirilor sau norii. Atunci mă simt mai vie, sunt liberă şi fericită.

Foşnetul frunzelor sub tălpi îmi reaminteşte de cuvintele dulci rătăcite în timp şi de mine. Astfel, devenim mai tăcuţi şi nu pentru că nu avem ce ne spune.

Iubesc dimineţile cu ceaţă. Ele ascund goliciunea sufletului. Iar eu am ce ascunde.

Vreau să păstrez în fiecare por frumuseţea vulnerabilă a apusurilor de soare şi gustul obsedant al împlinirii.
Îmi place să hoinăresc pe străzile ce abundă de forme cunoscute şi nu prea, de poveşti de iubire, de suflete în căutare...poate, poate mă regăsesc pe mine însămi.