January 15, 2014

Hello Lover



Dragă bărbat al visurilor mele,

Treptat m-am făcut să cred ceva ce nu era adevărat. Am luat drept pură realitate că îmi sunt suficientă mie însămi, că sunt bine fără o parte din mine, că sunt împlinită şi nu am nevoie de altcineva pentru a mă simţi fericită. Dar starea de bine e molipsitoare, iar în atmosfera sterilă ce mă înconjoară nu poate fi descoperit acest virus. Tu eşti unicul său purtător şi vreau să-ţi fiu alături pentru a mă îmbolnăvi de felul tău de fi. Tu ai dat sens dezordinii din viaţa mea, deşi nu am aşezat pe colecţii trăirile iluzorii, dialogurile imaginative sau propriile mele idealuri.

Nu ştiu să-ţi arăt cât vreau să fiu cu tine, nimeni nu m-a învăţat, nimeni nu mi-a arătat cum să te păstrez alături, iar eu nu am realizat de una singură acest lucru. Vocea interioară nu se auzea, ai tulburat-o la fel de mult ca şi pe mine.
Vibram ca o coardă cu fiecare cuvânt care m-a schimbat. Ce trist. Acum sunt dezacordată, mă scald în singurătate şi simt că nu mai am puteri pentru a înota. Mă cufund în tăcerea ta şi nu-i văd capăt, nu simt apropierea celui care era numai al meu şi care mă face să vreau să fiu mai bună.

Ce-ar fi să rescriem povestea noastră prin sentimente adevărate, cuvinte simple şi sincere, priviri profunde? Să poţi citi atuci când te duci să te culci.

Iubita ta